Zákaznická linka: +420 703 30 00 70
Pondělí až pátek: 8:00–16:00 hodin

Jak získám nejlevnější neomezený tarif?

schovat

Pokud chcete volat, psát SMS a surfovat na internetu zcela neomezeně, pak využijte naší nabídky neveřejných neomezených tarifů. Stačí nám zanechat své číslo a my se vám ozveme s exkluzivní nabídkou. Tyto neveřejné tarify jsou až několikanásobně levnější než ty běžně dostupné.

Když vám pošlu své číslo, nebudou mě otravovat operátoři se svými nabídkami?

zobrazit

Vaše číslo nikomu nedáme. Bude nám sloužit jen proto, abychom vám nabídli neveřejné tarify vybraných operátorů se slevou až 70 %. A případně také, abychom mohli vyřídit převod vašeho čísla, novou smlouvu apod.

Kolik stojí služby Centrum tarifů?

zobrazit

Naše služby jsou od A do Z zdarma. Slovy zdarma. Bezplatně pro vás porovnáme tarify všech operátorů, zavoláme vám s exkluzivní, neveřejnou nabídkou a zajistíme převod čísla nebo novou SIM kartu.

Jak přejdu k novému operátorovi, kterého jsem si vybral?

zobrazit

Veškeré papírování zařídíme za vás. U vašeho stávajícího operátora nejprve vyžádáme unikátní kód (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele) a ten pak předáme operátorovi novému. Ten už se postará o převod vašeho čísla.

Proč jsou služby Centra tarifů výhodnější než běžná nabídka operátorů?

zobrazit

Jsme nezávislí a vyjednali jsme pro vás ty nejlepší tarify na trhu. A to i neveřejné nabídky se slevou až 70 %, ke kterým se běžný smrtelník nedostane. Nechte nám na sebe svoje číslo a my vám je prozradíme.

Není výhodnější kontaktovat svého stávajícího operátora a žádat slevu?

zobrazit

Jak ale potom zjistíte, jestli na trhu není levnější tarif nebo tarif s lepšími podmínkami za podobnou cenu? Raději si proto srovnejte nabídku svého operátora s nabídkou na naší kalkulačce.

Proč bych si neměl obejít všechny operátory sám?

zobrazit

Každý pohyb je zdravý, takže chcete-li si operátory obejít sami, nic proti. Chcete-li však ušetřit čas, zkuste to s námi. U nás už do 2 minut uvidíte nabídky všech významných operátorů. A pokud si vyberete, vyřídíme za vás i veškeré papírování.

Proč mi u neveřejných nabídek nesdělíte značku operátora dopředu?

zobrazit

Protože jde o součást naší dohody s danými operátory. Podmínkou výhodnější ceny je právě to, že nezveřejníme jméno poskytovatele.

Nejsou výhody neveřejných nabídek vykoupeny nějakými skrytými nevýhodami?

zobrazit

Tzv. neveřejné nabídky jsou poskytovány zcela seriózními společnostmi včetně těch největších mobilních operátorů. Poskytované služby se nijak neliší od těch, na které jste zvyklí, obdobné jsou i smluvní podmínky. V žádném případě se nemusíte bát, že byste se upsali k nějaké nevýhodné smlouvě. Naopak - podmínky pro vás budou výhodnější.

Chtěl bych výhodnější tarif, ale mám se svým stávajícím operátorem uzavřenou závaznou smlouvu na dobu určitou. Umíte řešit takové případy?

zobrazit

Výpověď takové smlouvy je možná - a to dokonce bez toho, že byste museli uhradit platby za období zbývající do vypršení smlouvy v plné výši. Podle předpisu č. 127/2005 Sb. zákona o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů § 63 (1) p) vám váš stávající operátor může za vypovězení smlouvy zaúčtovat maximálně 20 % součtu zbývajících měsíčních paušálů (vypočítává se na základě posledního vyúčtování), respektive 20 % součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy. Obecně tedy platí, že stačí, když vám nový operátor nabídne cenu o více než 20 % nižší, a přechod k němu pro vás bude vždy výhodný.

Můžeme si to ukázat na příkladu. Pokud jste například měli v posledním vyúčtování částku 800 Kč včetně DPH a smlouvu vypovíte 4 měsíce před řádným ukončením, stávající operátor vám může naúčtovat pokutu maximálně 4 x 160 Kč, tedy celkem 640 Kč. Pokud vám nový operátor nabídne cenu třeba jen o 180 Kč měsíčně nižší, už se vám změna operátora vyplatí.

Na jak dlouhé období budu muset uzavřít novou smlouvu?

zobrazit

To je zcela individuální. Spolupracujeme s desítkami operátorů a nabízíme stovky různých produktů s různými podmínkami. Záleží jen na vás, co konkrétně a s jakými podmínkami si vyberete. My vám samozřejmě poradíme, aby vaše volba byla co nejvýhodnější.

Chcete se zeptat na něco jiného?

zpracováním osobních údajů
Zákaznická linka: +420 703 30 00 70
Pondělí až pátek: 8:00–16:00 hodin

Vaše zlatá rybka na dosah!

Zdarma porovnáme výhodnost tarifních služeb a najdeme vám ideální kombinaci mobilních, internetových a televizních služeb.

Chci porovnat tarify ›
© 2015 - 2024 CentrumTarifu.cz | Cookies
Vytvořil: Reklalink s.r.o.